loading...
سایبر بلاگ
منو
بالا

پدرام بازدید : 34 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (1)

http://up.bannersazha.ir/up/bannersazha/cyberblog/amoozesh/oleviat.png

با سلام

در این پست اولویت های اصلی برای انتخاب وبلاگ برتر را به شما نشان می دهیم.

 اولویت های انتخاب وبلاگ برتر به شرح زیر میباشد.

 

1. محتوا و موضوع وبلاگ

2. آدرس و عنوان وبلاگ

3. طراحی و قالب وبلاگ

4. امکانات وبلاگ

5. سئو وبلاگ

6. رتبه آلکسا

7. پیج رنک گوگل

8. حفظ حق کپی رایت

9. موضوع بندی وبلاگ

10. برچسب های مطالب


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فرخنده پاک نیت در تاریخ 1392/12/12 و 13:29 دقیقه ارسال شده است

سلام
من دوس دارم توی مسایقه ی وبلاگ نویسی شرکت کنم
ولی متاسفانه فرست ثبت نام تموم شده حالا من باید چیکار کنم؟؟؟
پاسخ : جهت ثبت نام میتونید از منوی ثبت نام در بالای سایت. استفاده کنید
در ضمن تمامی قسمت ها را پر کنید و وبلاگ خود را در سیستم رزبلاگ بسازید


کد امنیتی رفرش
پایین
پایین

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • راست

    راست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 28
  • بازدید کلی : 549
  • چپ

    چپ